Usprawnij ewidencję odpadową w Twoim przedsiębiorstwie
Skorzystaj z rozwiązania, dzięki któremu przyspieszysz codzienne tworzenie kart przekazania odpadów (KPO) oraz zautomatyzujesz sporządzanie kart ewidencji odpadów (KEO), by móc te dane przesłać bezpośrednio do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
Nawet o tyle skrócisz czas prowadzenia bieżącej ewidencji odpadowej!
Korzystając z aplikacji usprawnisz prowadzenie ewidencji odpadowej
Pracując z aplikacją Zarządzanie gospodarką odpadami uprościsz i przyśpieszysz prowadzenie kompletnej ewidencji odpadowej.
Możliwości, jakie da Ci aplikacja:
- ograniczysz żmudne i powtarzalne zadania związane z wielokrotnym wprowadzaniem tych samych danych, bez konieczności codziennego logowania się do BDO
- pobierzesz zbiorcze dane z systemu i wykorzystasz je tak, jak potrzebujesz – generując raporty wewnętrzne oraz zewnętrzne
- przygotujesz dane potrzebne do wypełnienia obowiązków sprawozdawczych
- zapewnisz sobie przejrzystość i poprawność danych eksportowanych do BDO.
Dlaczego warto wybrać aplikację Zarządzanie gospodarką odpadami?
Spraw, by ewidencja odpadowa w Twoim przedsiębiorstwie była prostsza i efektywniejsza!
Elastyczna struktura
Stwórz strukturę przedsiębiorstwa dopasowaną do Twoich potrzeb, elastycznie dziel i grupuj miejsca prowadzenia działalności, tak jak potrzebujesz
Własny katalog odpadów
Wybierz i pracuj na kodach odpadów dopasowanych do specyfiki Twojego przedsiębiorstwa, bez konieczności korzystania z pełnej listy kodów
Dane w jednym miejscu
Dzięki dwukierunkowej komunikacji z Bazą danych odpadowych (BDO) zbieraj w jednym miejscu KPO, również te już wprowadzone do bazy
Pobieraj zbiorcze dane
Eksportuj do arkusza kalkulacyjnego zbiorcze informacje na temat wprowadzonych KPO oraz dane do rocznego sprawozdania z wytworzonych odpadów
Bądź na bieżąco
Sprawdzaj na bieżąco ilość wytworzonych odpadów, dzięki czemu dowiesz się, czy nie przekraczasz limitów z decyzji odpadowej
Umów darmową prezentację aplikacji Zarządzanie gospodarką odpadami
Masz pytania dotyczące zarządzania gospodarką odpadami?
Zadaj je nam! Umów się na bezpłatną prezentację.
Dla kogo przeznaczona jest aplikacja Zarządzanie gospodarką odpadami?
Aplikacja Zarządzanie gospodarką odpadami jest dla Ciebie jeśli:
Prowadzisz gospodarkę odpadową w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Koordynujesz gospodarkę odpadami wielooddziałowego przedsiębiorstwa
Prowadzisz gospodarkę odpadową w imieniu swoich klientów
Poznaj nasze rozwiązanie
Aplikacja Zarządzanie gospodarką odpadami jest dostępna w przeglądarce, możesz z niej korzystać z każdego miejsca z dostępem do internetu. Ułatwi Ci ona prowadzenie codziennej ewidencji odpadowej. Dzięki bieżącym aktualizacjom pod kątem zmian prawnych, spełnisz wymogi dotyczące zarządzania odpadami w przedsiębiorstwie.
Otrzymaj pełne wsparcie
Przeszkolimy Twój zespół z obsługi aplikacji Zarządzanie gospodarką odpadami i odpowiemy na pytania. Podpowiemy, jak możecie efektywnie wykonywać swoją pracę korzystając z nowoczesnego rozwiązania, zapewniającego dwustronną komunikację z BDO.
Zbuduj elastyczną strukturę przedsiębiorstwa
Stwórz własną strukturę przedsiębiorstwa, podziel miejsca prowadzenia działalności (MPD) na poszczególne instalacje i mniejsze jednostki, aby móc na bieżąco weryfikować dane oraz odpowiednio nimi zarządzać.
Bądź na bieżąco
Monitoruj limity odpadów zapisane w decyzjach środowiskowych. Otrzymuj w czasie rzeczywistym informacje o ilości wytworzonych odpadów, aby mieć pewność, że nie przekroczysz założonych limitów. Miej pod kontrolą pełną ścieżkę KPO zarówno u transportującego, jak i odbierającego odpady.
Pracuj zespołowo na jednym narzędziu
Przypisz pracownikom role odpowiednie do zakresu ich zadań, nadaj im dostęp do wybranych miejsc prowadzenia działalności (MPD) lub instalacji. Zadbaj o poprawność wprowadzanych przez pracowników danych, przez tworzenie własnych katalogów odpadów i list kontrahentów.
Uporządkuj gospodarkę magazynową
Prowadź złożoną gospodarkę magazynową w jednym miejscu. Zbuduj własny układ magazynów, dopasowany do Twoich potrzeb. Na bieżąco ewidencjonuj dobową ilość wytworzonych odpadów, zanim przekażesz je zbiorczo do odbiorcy.
Pobieraj dane do raportów
Sprawnie zarządzaj dużą liczbą codziennie gromadzonych danych. Generuj użyteczne raporty i eksportuj je do arkuszy *.xlsx, by tworzyć z nich raporty lub prezentacje na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
Korzyści z pracy na aplikacji Zarządzanie gospodarką odpadami
Działaj zgodnie z przepisami prawa
Korzystaj z narzędzia dostosowanego do aktualnych przepisów odpadowych, aby uniknąć ryzyka błędnej interpretacji prawa oraz kar za jego niewłaściwe stosowanie
Przyspiesz swoją pracę
Zyskaj czas pracując z aplikacją, do której łatwo się zalogujesz, która działa płynnie, jest intuicyjna w obsłudze oraz znacząco skróci czas poświęcany na wykonywanie powtarzanych zadań
Zmniejsz ryzyko popełnienia błędu
Stwórz listę firm transportujących i odbierających odpady, aby uprościć ich wybór oraz zmniejszyć ryzyko wprowadzenia błędnych danych do najczęściej wypełnianych dokumentów
Usprawnij rejestrację kart przekazania odpadów
Przypisując KPO do obiektu w przedsiębiorstwie zgodnie ze strukturą, rozdzielisz informacje wewnętrzne i przekażesz do BDO zagregowane dane dla MPD, nie musisz prowadzić dodatkowej ewidencji i działasz zgodnie z prawem.
Przejmij kontrolę nad danymi
Prowadź ewidencję odpadową szczegółowo i dostosuj ją do bieżących potrzeb, umożliwiając podział na wybrane frakcje oraz zapewniając archiwum danych dostępnych zawsze i z dowolnego miejsca
Sprawdź, co mówią klienci o współpracy z nami
„Grupa Żywiec - Browar w Warce od lat współpracuje z Atmoterm w zakresie realizacji obowiązków dotyczących środowiskowych wymagań prawnych. W dążeniu do usprawnienia zarządzania gospodarką odpadową postanowiliśmy wykorzystać platformę Atmoterm360 (dawna nazwa ekostrateg.com). Aplikacja Zarządzanie gospodarką odpadami umożliwiła nam prowadzenie szybkich oraz poprawnych operacji związanych z tworzeniem KPO i KEO oraz generowaniem wewnętrznych raportów na potrzeby analityczne i systemowe. To przydatne i godne polecenia rozwiązanie.”
Specjalista ds. Ochrony Środowiska w Browarze w Warce
„Platforma Atmoterm360 (dawna nazwa ekostrateg.com) codziennie ułatwia naszym pracownikom obsługę BDO poprzez intuicyjne rozwiązania w zakresie wystawiania KPO, natomiast Zespołowi Ochrony Środowiska, dzięki dostępnym w serwisie procesom, skraca w wymierny sposób czas wykonywania ewidencji odpadowej oraz corocznych sprawozdań z zakresu gospodarowania odpadami. Atmoterm służy pomocą przy każdym problemie i na bieżąco poszukuje udoskonaleń, aby sprostać naszym oczekiwaniom. Kontakt z przedstawicielami Atmoterm jest zawsze profesjonalny, pełen zrozumienia, zaangażowania i uprzejmości.”
Kierownik ds. BHP i Ochrony Środowiska w Netto Polska
„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z zespołem Atmoterm. Komunikacja jest bardzo dobra, otrzymujemy pomoc, kiedy jest potrzebna. Aplikacja jest rozwiązaniem naszych potrzeb dotyczących zarządzania danymi środowiskowymi. Potrzebowaliśmy aplikacji, która policzy ślad węglowy oraz zbierze wymagane prawem dane. Platforma usprawniła nam pracę – wiele oddziałów może w końcu pracować na jednym narzędziu oraz kontrolować dane w czasie rzeczywistym. Najważniejsze, że serwis Atmoterm360 (dawna nazwa ekostrateg.com) pomoże firmie ewoluować w kierunku zrównoważonego rozwoju.”
Koordynator Zapewnienia Jakości w Rockfin S.A.
„Dzięki wsparciu eksperckiemu, Atmoterm znacząco ułatwił nam proces weryfikowania, monitorowania i raportowania emisji do powietrza, gospodarki wodno-ściekowej oraz naliczania opłat środowiskowych. Rozwiązania od Atmoterm zapewniają nie tylko dokładność i zgodność z obowiązującymi przepisami prawa, ale także pozwalają na optymalizację naszych działań operacyjnych.”
Kierownik Działu Ochrony Środowiska w Cement Ożarów
Umów się z ekspertem i poznaj dodatkowe możliwości aplikacji Zarządzanie gospodarką odpadami
Usprawnij swoją gospodarkę odpadową oraz raportowanie danych do BDO
Wiemy, że prowadzenie gospodarki odpadami przedsiębiorstwa w BDO jest czasochłonne i problematyczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, przygotowaliśmy rozwiązanie współpracujące z Bazą danych odpadowych, bez konieczności codziennego logowania się do BDO. Aplikacja Zarządzanie gospodarką odpadami zapewnia dwukierunkową komunikację z BDO. Pobiera i wysyła dane potrzebne do przygotowania KEO, sprawozdawczości oraz raportów na potrzeby wewnętrzne.
Zyskaj nieograniczony dostęp do aplikacji Zarządzanie gospodarką odpadami oraz możliwość stałego monitorowania ilości wytworzonych odpadów i uszczegółowienie ewidencji zgodnie z Twoimi potrzebami. Skup się na tym, co dla Ciebie najważniejsze, a my zajmiemy się resztą.
Jak aplikacja Zarządzanie gospodarką odpadami usprawnia pracę z BDO
Łatwa obsługa
Nie musisz codziennie logować się do rejestru BDO - pracuj na narzędziu z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do internetu
Oszczędność
czasu
Przestań marnować czas na żmudne wprowadzanie, czy wyszukiwanie danych potrzebnych do uzupełniania bieżącej dokumentacji
Kompleksowe
wsparcie
Nasza usługa obejmuje nie tylko aplikację, jeśli potrzebujesz przeszkolimy Ciebie i Twoich pracowników oraz zapewnimy stałe wsparcie naszego działu Obsługi Klienta
Rzetelność
Każdą funkcjonalność aplikacji tworzymy z dbałością o szczegóły, abyś miał pewność, że wprowadzasz wszystkie informacje wymagane przez przepisy prawne
Sprawdź inne rozwiązania dostępne na platformie Atmoterm360
Umów prezentację
Podczas prezentacji poznasz:
- czym jest platforma Atmoterm360 i jakie są jej zalety
- korzyści z pracy na aplikacji Zarządzanie gospodarką odpadami, dla pojedynczego lub wielooddziałowego przedsiębiorstwa
- jak aplikacja Zarządzanie gospodarką odpadami usprawni Twoją codzienną pracę z dokumentami odpadowymi oraz z BDO
- jak szybko wypełniać zbiorcze karty ewidencji odpadów
- metody na usprawnienie przygotowania raportów i sprawozdań rocznych
- sposoby generowania raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.