Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią wspólnego sukcesu!

Group 1000002290

Otwarte rekrutacje

Specjalista ds. obsługi klienta
pełny etat, praca stacjonarna
Główne zadania:
  • bieżące wsparcie klientów w zakresie użytkowania systemów informatycznych firmy 
  • analiza oraz obsługa zgłoszeń klientów w zakresie wsparcia technicznego oraz funkcjonalności systemów 
  • prowadzenie procesu wdrożeń systemów u klientów
  • prowadzenie szkoleń dla klientów z obsługi oprogramowania
  • współpraca i wsparcie merytoryczne działu produktu i sprzedaży
  • dzielenie się wiedzą i doświadczeniem

Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość i umiejętność budowania relacji
  • krytyczne myślenie i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej 
  • nastawienie na rozwój i otwartość na dynamiczne zmiany
  • dobra znajomość pakietu Office
  • doświadczenie w obsłudze klienta, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń

Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość systemów Atmoterm360 (wcześniej ekostrateg.com) oraz SOZAT autorstwa Atmoterm
  • znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości lub dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
  • wykształcenie w kierunku ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewnym
  • znajomość aplikacji HubSpot, Pipedrive, Salesforce, Livespace, Confluence

to oferujemy:
  • umowę o pracę, w firmie z perspektywicznej branży IT w ochronie środowiska
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia doświadczeń
  • możliwość rozwoju merytorycznego i współpracę z gronem specjalistów z różnych dziedzin
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty MultiSport
  • możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym
  • możliwość uczestnictwa w Pracowniczym Programie Emerytalnym
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy

Aplikuj wysyłając swoje CV na adres: rekrutacja@atmoterm.pl

W tytule wiadomości wpisz: Obsługa klienta – Imię i Nazwisko. 

Proces aplikowania

Vector (2)-2
Krok 1
Analiza CV

Prześlij do nas swoje dokumenty rekrutacyjne, a my sprawdzimy dla Ciebie możliwość rozwoju w naszej firmie, nie tylko w zakresie naszych ofert pracy.

call_3841329 1
Krok 2
Pierwszy kontakt

Wzbudź nasze zainteresowanie, a zaprosimy Cię na wstępną rozmowę telefoniczną. Porozmawiamy krótko o Twoim doświadczeniu, przybliżymy Ci profil oferty i odpowiemy na Twoje pytania.

meeting_4029413 1
Krok 3
Spotkanie bezpośrednie

Poznajmy się! To idealna szansa na pierwszy kontakt z osobą z zespołu, do którego Cię zapraszamy. Możemy się spotkać w siedzibie naszej firmy bądź zdalnie*.

Group 1000002313
Krok 4
Decyzja

Czas na feedback dla Ciebie oraz finalne decyzje w Twoim procesie rekrutacyjnym. Informację zwrotną przekazujemy zawsze, niezależnie od wyniku naszej decyzji.

*w niektórych procesach po tym etapie możesz się dodatkowo sprawdzić w krótkim, przygotowanym przez nas zadaniu rekrutacyjnym, które jednocześnie zobrazuje Ci charakter proponowanych obowiązków.